vineri, 12 martie 2010

CINCI

Se apropie Craciunul cu pasi repezi si mama plange la telefon. S-a dus tanti Nina. 
Sora mai mare a mamei, Elena pe numele de botez, avea 13 ani cand s-a casatorit. Ofiterul Lazar Octavian a luat-o de la parinti cu nunta modesta, desi fata avea zestre buna si, tot in noaptea nuntii, dupa petrecere, a adus-o inapoi, inlacrimata si speriata de casa straina. Acolo a ramas inca un an, timp in care sotul ei o vizita  si-ii aducea carti,  iar ea ii cauta in buzunarele de la tunica dupa bomboane... Copila, blonda si cuminte, il iubea si-l respecta pe domnul amabil, se jucau impreuna de-a statele lumii pe un atas adus de dumnealui tocmai de la Paris, dar nu vroia in ruptul capului sa il urmeze. Intr-o zi de iarna, ca acum, a oprit trasura lui in fata casei si ordonanta a descarcat din ea darurile de la nunta - se desparteau. Le-a primit uimita si fara o vorba, le-a randuit, asa nedeschise, in salonasul mic. Apoi a urcat in trasura si a cerut ordonantei sa o duca la garnizoana. Acolo, ce a vorbit cu comandantul n-a povestit la nimeni niciodata,dar Ofiterul Lazar a gasit, intorcandu-se seara acasa, luminile aprinse si pe sotia sa in prag. Si, timp de 35 de ani nu i-a despartit nimeni si nimic. Unchiul Octavian a murit la 70 de ani cu numele ei pe buze: Nina... 
va urma...

2 comentarii:

  1. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  2. Faine lucrari. Ar trebui sa expui, sa lucrezi mai mult. Eu vorbesc, ca nu prea mai lucrez decat ce am comenzi. Pe Facebook nu te-am putut contacta. Uite si blogul meu: http://floringradinaru.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere